Regulamin Centrum Symulacji Medycznej Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku
- Niniejszy Regulamin Zajęć zwany dalej „Regulaminem” określa zasady realizacji zajęć w Centrum Symulacji Medycznych (zwanego dalej CSM) obowiązujące nauczycieli akademickich, studentów i pracowników CSM.
- Regulamin CSM jest zgodny z Regulaminem Studiów I Stopnia, II Stopnia oraz Jednolitych Studiów Magisterskich Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku.
- Poza Regulaminem CSM studentów obowiązuje także regulamin dydaktyczny jednostki wywieszony na tablicy ogłoszeń właściwej jednostki dydaktycznej i opublikowany na stronach internetowych jednostki.
- Zajęcia odbywają się według harmonogramu pracy CSM ustalonym przez kierownika CSM w porozumieniu z Dziekanatem oraz Asystentami odpowiedzialnymi za dydaktykę w poszczególnych Jednostkach Dydaktycznych Uczelni.
- Decyzję o przypisaniu pracowni symulacyjnych do zajęć na określonym kierunku podejmuje kierownik CSM.
- Warunkiem odbywania zajęć w CSM jest wyrażenie przez studenta pisemnej zgody na dokumentowanie audio-video przebiegu zajęć. Dokumentacja ta pozostaje wewnętrzną dokumentacją CSM oraz jednostki prowadzącej zajęcia i służy realizacji założeń debriefingu (omówienie działań).
- Przed rozpoczęciem zajęć rzeczy osobiste należy pozostawić w szatni studenckiej.
- Student jest odpowiedzialny za własne rzeczy osobiste. Za zaginięcie lub zniszczenie powyższych pracownicy CSM nie ponoszą odpowiedzialności.
- W czasie wszystkich zajęć, odbywających się na terenie CSM obowiązuje zmiana obuwia (miękkie, wygodne obuwie sportowe) oraz używanie fartuchów lub mundurków.
- Na terenie CSM obowiązuje zakaz spożywania alkoholu, zakaz używania wyrobów tytoniowych oraz papierosów elektronicznych.
- W holu i obszarach komunikacji obowiązuje zachowanie spokoju i kultury osobistej.
- Podczas zajęć w CSM każdy student powinien posiadać identyfikator z imieniem i nazwiskiem, rokiem studiów oraz nazwą kierunku studiów.
- Podczas zajęć w pracowniach CSM niedopuszczalne jest używanie przez studentów sprzętu elektronicznego bez zgody prowadzącego zajęcia (telefonów komórkowych, notebooków, sprzętu audio itp.).
- W trakcie seminariów i ćwiczeń wykonywanie zdjęć, nagrywanie dźwięku i/lub filmowanie bez zgody prowadzącego jest zakazane.
- Dokumentacja audio-video przebiegu zajęć może być wykorzystana do celów naukowych oraz publikacji z zachowaniem anonimowości ćwiczących.
- Upublicznianie wizerunku nauczycieli akademickich i studentów (identyfikowalnego) podczas ćwiczeń jest możliwe po wyrażeniu przez studentów odrębnej zgody.
- Podczas zajęć w CSM studenci pozostają pod opieką nauczycieli akademickich prowadzących zajęcia.
- Studenci w pracowniach dydaktycznych CSM mogą pozostawać jedynie w obecności nauczyciela akademickiego lub instruktora symulacji/technika.
- Studenci nie mają prawa przebywać w pokojach kontrolnych, za wyjątkiem sytuacji przewidzianych w scenariuszach symulacji.
- W pracowniach CSM obowiązuje zakaz spożywania napojów i posiłków.
- Student jest zobowiązany do zapoznania się oraz przestrzegania przepisów BHP, przeciwpożarowych.
- Za porządek pozostawiony w pracowniach CSM odpowiada nauczyciel akademicki.
- Prowadzący zajęcia zobowiązany jest do poinformowania instruktorów symulacji/techników o niezbędnym sprzęcie do prowadzenia symulacji co najmniej dzień przed planowanym rozpoczęciem zajęć.
- W przypadku uszkodzenia sprzętu dydaktycznego nauczyciel akademicki prowadzący zajęcia jest zobowiązany niezwłocznie zgłosić zaistniały fakt instruktorowi symulacji/technikowi.
- Za sprzęt uszkodzony wskutek użytkowania niezgodnego z przeznaczeniem odpowiada nauczyciel akademicki przy którym sprzęt został uszkodzony.
- W przypadku zaistnienia zdarzenia z pkt. 25 nauczyciel akademicki będzie zobowiązany do pokrycia wszelkich kosztów związanych z naprawą lub zastąpieniem sprzętu.
- Student jest zobowiązany do bezzwłocznego poinformowania nauczyciela akademickiego prowadzącego zajęcia o każdym wypadku mającym miejsce podczas zajęć dydaktycznych.